wtorek, 16 września 2014

holiday instagram mix



Tak, wiem, jest środek września, a ja dopiero teraz biorę się za wakacyjny post.. Ale z drugiej strony, to chyba najlepszy moment aby cofnąć się myślami to tych najlepszych chwil kończącego się już lata :) 
Wakacje minęły szybciej niż się spodziewałam, ale to pewnie za sprawą tego, że były one w większości bardzo ciekawie i aktywnie spędzone, mimo braku jakichś dłuższych wypadów poza miasto. Byłam za to na trzydniowym wypadzie pod namioty, kilka razy na basenach, dość często odwiedzałam znajomych mieszkających poza miastem. W końcu wybrałam się na kręgle, na zakupy do Silesi, nauczyłam się jeździć na waveboardzie, byłam na kilku domówkach, a nawet wybrałam się do zoo :) Co więcej, od zawsze bardzo się wzbraniałam przed jazdą na rowerze, bo delikatnie mówiąc nie było to moje ulubione zajęcie, ale tego lata całkowicie się to zmieniło i bardzo często jeździłam zarówno ze znajomymi jak i sama. Ogólnie uważam te wakacje za jak najbardziej udane i już niecierpliwie wyczekuję następnych. Na szczęście nie jest mi dane czekać długo, bo już za niecały miesiąc będę miała namiastkę wakacji dzięki wycieczce do Paryża i Barcelony, z której również na pewno zdam tutaj relację :)


Wiem, że moja aktywność tutaj jest niezbyt częsta i nie chcę kolejny raz obiecywać nie wiadomo jakiej systematyczności, ale postaram się aby chociaż raz na tydzień coś się tutaj pojawiało, trzymajcie kciuki :D
A teraz zapraszam do obejrzenia wakacyjnych zdjęć z mojego instagrama, miłego dnia!








































14 komentarzy:

  1. dużo pyszności, piękne widoki i piękna Ty ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix, ale pierwsze zdjęcie jest najpiękniejsze <3 Powiesz mi gdzie kupiłaś spódniczkę z ostatniego zdjęcia?
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to fajne były wakacje! ;)
    Śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Img ! Cudownie :') zarąbiste masz zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mi się przypomniały wakacje <3 nigdy nie byłam na kręglach :(

    Obserwuję ♥♥ Zapraszam do siebie ;*
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. moc krásný fotky! máš super blog♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super jest wrocic do wakacyjnej beztroskiej rzeczywistosci:)xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie jest powspominać, ale z drugiej strony to nas szczujesz;P bo ja bym z chęcia jeszcze gdzies wyjechała:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: great photos of your summer. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. super sweet! :D bardzo fajna składanka zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, ja już tęsknię za tym ciepełkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny mix :) ale bym znów chciała wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest i Szymon, hoho. ;)
    Jesteś taka szczuplutka, że wszystko na Tobie świetnie leży. :)

    OdpowiedzUsuń