czwartek, 2 stycznia 2014

cooperation with Firmoo II


Hej!

Po raz kolejny mam przyjemność współpracować z Firmoo,
czyli sklepem oferującym świetnej jakości okulary.
Tym razem wybrałam oprawki o bardziej zaokrąglonych kształtach,
które są świetną alternatywną dla obu prostokątnych oprawek, które posiadam.
Wciąż nie do końca jestem przekonana do noszenia okularów na co dzień,
mimo że moja wada wzroku zdecydowanie tego wymaga, jednak teraz kiedy mam w czym wybierać robię to znacznie chętniej.
Dajcie znać jak Wam się podobają wybrane przeze mnie oprawki! :)

Mam dla Was również mały konkurs!
Do wygrania jest 30$ do wykorzystania w sklepie Firmoo,
na okulary z serii Classic Series.
Wystarczy tylko:
1. Obserwować publicznie mojego bloga.
2. Zostawić w komentarzu swój adres e-mail.
Konkurs trwa do 9.01.2014

I have a competition for you!
If you want to win 30$ voucher code for glasses from Classic Series,
all you have to do is:
1. Follow my blog on GFC
2. Leave your e-mail in comment below
Competition ends at 9 Jan 2014












Miłego wieczoru!

34 komentarze:

  1. śliczne są

    mój email: goodlook@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci w nich ładnie :)
    Też dostałam od nich propozycję współpracy :)
    Buziaki :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne okularki, pasują Ci ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post o moim sylwestrze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie w nich wyglądasz ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG i want those glasses. I need new ones!

    solbelam@gmail.com

    www.thrill-hunter.blogspot.com

    Happy new year! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. super sa!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post. jonthegold@hotmail.com


    Greets Jon,
    http://www.jonthegold.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. słodko wyglądasz w tych okularkach;))

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. okulary są naprawdę świetne! nie wiem czemu,ale kojarzą mi się z okularami Harrego Pottera :) to chyba przez ten kolisty kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie ci w okularach (:

    Jeżeli chcesz mnie uszczęśliwić – kliknij w baner lub link firmy aupie na moim blogu : http://kindeerkaa.blogspot.com . Każdemu się odwdzięczam (tylko zostaw w komentarzu link do bloga)

    OdpowiedzUsuń
  11. The glasses look amazing! They have such an amazing selection xx

    tuttifruttibyam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja właśnie czekam na okularki od nich, powiesz mi ile szły ?
    Zapraszam do mnie na konkurs, wystarczy tylko kliknąć w dwa miejsca.A do wygrania post na mim blogu :)
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie ładne !

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Firmoo, pełen profesjonalizm!

    OdpowiedzUsuń
  15. sylwia_fijolek@wp.pl

    Wyglądasz jak uczennica Hogwartu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Okulary są świetnie - bardzo oryginalne i do twarzy Ci w nich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładnie w nich wyglądasz ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. They look great on you!!

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Slicznie wygladasz w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. vogueswing@gmail.com

    ;)

    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasują idealnie!
    obserwuję jako Pola
    pola.milicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kto doradził te oprawki? .... ktoś nieszczery. Za ładna na nie jesteś.

    OdpowiedzUsuń